Podążanie za trendami
LE GRAND, podobnie jak inne marki o stylowym, eleganckim charakterze, musi szczególnie zwracać uwagę na ewolucję trendów, także w dziedzinie designu i charakteru witryny www. Aby się do nich dopasować, a jednocześnie sprostać zmieniającym się wymaganiom użytkowników oraz nowymi możliwościami technicznymi,w 2019 roku stworzyliśmy drugą odsłonę serwisu. Charakteryzuje się ona użyciem long page, jeszcze większych zdjęć wizerunkowo-produktowych oraz architekturą informacji udoskonaloną na podstawie analizy zachowań użytkowników.
Jedyną pewną rzeczą jest zmiana - przeprowadzana rozsądnie prowadzi do dynamicznego rozwoju
Elastyczne zarządzanie produktami
Poza funkcjonalnościami dedykowanymi klientom detalicznym zadbaliśmy o nowoczesny, sprawnie działający backend umożliwiający intuicyjną obsługę serwisu.Stworzony przez nas system PIM stanowi doskonały przykład łatwego w obsłudze, a jednocześnie wysoce funkcjonalnego rozwiązania ułatwiającego zarządzanie informacjami o produktach. Zintegrowanie PIM z wewnętrznym system ERP firmy KROSS umożliwiło wyświetlanie na stronie aktualnych cen i informacji o dostępności poszczególnych produktów LE GRAND w magazynie. Integracja PIM i ERP umożliwiła także zarządzanie zamówieniami
składanymi online.Centralna baza danych do zarządzania produktami posiada przejrzystą architekturę, co ułatwia zarządzanie nimi. Dzięki niej treści promujące LE GRAND są spójne w każdym kanale komunikacji. Za sprawą ustawień różnych poziomów dostępu z systemu może korzystać wiele osób przez co usprawniona została codzienna praca nad obsługą marki w internecie, a firma zyskała pełną kontrolę nad jakością i zawartością serwisu.
Efektywne zarządzanie treścią i spójność danych we wszystkich kanałach komunikacji
Wsparcie działań wizerunkowych oraz sprzedaży
Efekt naszych działań przyczynił się do udanego wejścia LE GRAND na rynek w Polsce iza granicą. Potencjalni klienci, kierowani z kampanii do serwisu internetowego marki, bez trudu mogli poznać jej charakter, a przede wszystkim dokładnie przyjrzeć się oferowanym przez LE GRAND stylowym rowerom i akcesoriom.Pracownicy KROSS i LE GRAND otrzymali szereg praktycznych narzędzi ecommerce, które od początku efektywnie wspierały budowanie marki i ułatwiały działania sprzedażowe. Dzięki nim nastąpiło także przyspieszenie procesu wprowadzania nowych produktów na rynek.
Ścisła współpraca z klientem sprawiła, że nowa marka szybko zaistniała na rynku rowerowym i zjednała sobie szereg fanów