Jak efektywnie wspomóc wejście nowej marki na rynek?

LE GRAND to marka należąca do koncernu KROSS, jej specjalnością są dedykowane głównie kobietom stylowe rowery miejskie. W ofercie posiada także eleganckie rowery dla mężczyzn i dzieci oraz szeroki wybór akcesoriów. Na zlecenie KROSS mieliśmy stworzyć dla LE GRAND wizerunkowo-produktowy serwis www będący jednocześnie sklepem online. Powierzono nam także opracowanie i wdrożenie systemu PIM dla marki oraz jego integracji z ERP KROSS.

Elegancki i nowoczesny serwis www

Stworzyliśmy witrynę o charakterze wizerunkowym połączoną ze sklepem on-line zbudowanym od podstaw z uwzględnieniem potrzeb marki. Podstawowym celem serwisu była prezentacja produktów LE GRAND w sposób zgodny z jej miejskim, stylowym charakterem. Witryna zawierała pełną ofertę produktową marki z podziałem na kategorie i przeznaczenie poszczególnych produktów. Dodatkowym rozwiązaniem wspomagającym sprzedaż było uzupełnienie sklepu internetowego o prezentację produktów podobnych do poszukiwanego lub przeglądanego, prezentację produktów rekomendowanych oraz pasujących do nich i polecanych akcesoriów.Serwis działa szybko, a dzięki elastycznej konstrukcji łatwo wprowadzać w nim zmiany. Efekt ten został osiągnięty dzięki customowemu rozwiązaniu bazującym na nowoczesnym frameworku frontendowym VueJS.

Szyte na miarę rozwiązania ecommerce

Podążanie za trendami

LE GRAND, podobnie jak inne marki o stylowym, eleganckim charakterze, musi szczególnie zwracać uwagę na ewolucję trendów, także w dziedzinie designu i charakteru witryny www. Aby się do nich dopasować, a jednocześnie sprostać zmieniającym się wymaganiom użytkowników oraz nowymi możliwościami technicznymi,w 2019 roku stworzyliśmy drugą odsłonę serwisu. Charakteryzuje się ona użyciem long page, jeszcze większych zdjęć wizerunkowo-produktowych oraz architekturą informacji udoskonaloną na podstawie analizy zachowań użytkowników.

Jedyną pewną rzeczą jest zmiana - przeprowadzana rozsądnie prowadzi do dynamicznego rozwoju

Elastyczne zarządzanie produktami

Poza funkcjonalnościami dedykowanymi klientom detalicznym zadbaliśmy o nowoczesny, sprawnie działający backend umożliwiający intuicyjną obsługę serwisu.Stworzony przez nas system PIM stanowi doskonały przykład łatwego w obsłudze, a jednocześnie wysoce funkcjonalnego rozwiązania ułatwiającego zarządzanie informacjami o produktach. Zintegrowanie PIM z wewnętrznym system ERP firmy KROSS umożliwiło wyświetlanie na stronie aktualnych cen i informacji o dostępności poszczególnych produktów LE GRAND w magazynie. Integracja PIM i ERP umożliwiła także zarządzanie zamówieniami składanymi online.Centralna baza danych do zarządzania produktami posiada przejrzystą architekturę, co ułatwia zarządzanie nimi. Dzięki niej treści promujące LE GRAND są spójne w każdym kanale komunikacji. Za sprawą ustawień różnych poziomów dostępu z systemu może korzystać wiele osób przez co usprawniona została codzienna praca nad obsługą marki w internecie, a firma zyskała pełną kontrolę nad jakością i zawartością serwisu.

Efektywne zarządzanie treścią i spójność danych we wszystkich kanałach komunikacji

Wsparcie działań wizerunkowych oraz sprzedaży

Efekt naszych działań przyczynił się do udanego wejścia LE GRAND na rynek w Polsce iza granicą. Potencjalni klienci, kierowani z kampanii do serwisu internetowego marki, bez trudu mogli poznać jej charakter, a przede wszystkim dokładnie przyjrzeć się oferowanym przez LE GRAND stylowym rowerom i akcesoriom.Pracownicy KROSS i LE GRAND otrzymali szereg praktycznych narzędzi ecommerce, które od początku efektywnie wspierały budowanie marki i ułatwiały działania sprzedażowe. Dzięki nim nastąpiło także przyspieszenie procesu wprowadzania nowych produktów na rynek.

Ścisła współpraca z klientem sprawiła, że nowa marka szybko zaistniała na rynku rowerowym i zjednała sobie szereg fanów