Inteligentne rekomendacje decyzji serwisowych
Model Azure OpenAI Search analizuje opisy usterek i znajduje podobne przypadki, proponując optymalne rozwiązania. To nowy poziom efektywności w obsłudze reklamacji.
AI z Azure OpenAI Search sugeruje rozwiązania na podstawie danych z wcześniejszych zgłoszeń
Większa spójność i jakość decyzji
Dzięki wykorzystaniu AI, decyzje reklamacyjne są bardziej przewidywalne i jednolite. System uczy się na podstawie wcześniejszych rozstrzygnięć, minimalizując błędy ludzkie.
Zyskaj powtarzalność i precyzję decyzji reklamacyjnych dzięki modelom AI uczącym się na realnych przypadkach
AI wspiera, nie zastępuje pracowników
Automatyzacja reklamacji z AI nie eliminuje roli człowieka – wspiera zespół, odciążając go z powtarzalnych analiz. Pracownicy mogą skupić się na nietypowych i złożonych przypadkach.
Sztuczna inteligencja odciąża zespół z rutynowych zadań, pozwalając skupić się na wyjątkowych przypadkach
Fundament pod pełną automatyzację procesów
Pilotaż z Azure OpenAI Search stworzył solidną bazę wiedzy, która umożliwia dalsze etapy automatyzacji procesów reklamacyjnych i integrację z innymi systemami firmy Kross.
Azure OpenAI Search droga do pełnej automatyzacji i inteligentnego zarządzania reklamacjami